poniedziałek, 24 marca 2014

Brace yourself, Spring is coming!

Żuczka, czyli ja: Dlaczego jeszcze nie ma "Gry o tron", przecież mówiłeś, że nowy sezon miał być w marcu?
D: Ale widocznie im się przesunęło i będzie w kwietniu.
Ż: Nie obchodzi mnie to, ja chcę teraz!
D: To zadzwoń do nich i im to powiedz.
Ż: A jak się dzwoni do "Gry o tron"? Raczej gołębia im poślę. O, wiem! Kruka, bo oni tam sobie kruki wysyłali.
D: Złap jakiegoś kruka i mu powiedz na ucho.
Ż: Dlaczego mam mu mówić, chyba raczej kartkę przywiązać do nogi?
D: Po co, zadzwoń do nich krukiem.

Mindfuck.

Tak na wypadek, jakby Wam kiedyś padła bateria w komórce, albo nie mielibyście kasy na koncie... zawsze możecie skombinować kruka i do mnie przedzwonić. Czy też przekruczyć. Umawiamy się na dwa kraknięcia, będę wiedziała, że to ktoś z moich Czytelników, bo od obcych nie odbieram. Za bardzo boję się, że mi coś wykraczą.

To na razie, kra!

5 komentarzy:

  1. Świetny pomysł! Kiedyś posyłało się telegramy...to dlaczego "krukogramu" nie możnaby posłać? :D

    Szkoda że ja z niego nie skorzystam.

    Znasz pewnie mój stosunek do ptactwa, to wiesz dlaczego...

    Ostatecznie jak mi zabraknie kasy, aliboż padnie komórka razem z netem, poślę Ci stary, dobry tradycyjny list :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś mi to chyba umknęło, bo nie przypominam sobie nic, co byś mi mówił o ptactwie. A tradycyjne listy to dobrze wiesz, że ZAWSZE są u mnie mile widziane i wyczekiwane z utęsknieniem :)

      Usuń
  2. to ja, jako ta jedna z ostatnich nie posiadających telefonu komórkowego istot w tej części świata - wchodzę w to :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj. Właśnie sama jestem fanką tego serialu. Fanką Tolkiena i w ogóle fantazy. Rewelacja. Fajnie że się zaczęło. Pozdrawiam serdecznie z Krakowa

    www.kasinyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń